הרכבת כבר עזבה את התחנה

הרכבת כבר עזבה את התחנה. לא מזמן כתבתי פוסט בדף האינסטגרם שלי(שאתם אגב מוזמנים לעקוב אחריי גם שם, הוא מתעדכן מדי יום) שעסק בגישה שלי לחיים או לאנשים בחיים שלנו כדימוי לרכבת.שם, בפוסט, כתבתי על הדימוי של החיים לקרון של רכבת אשר נמצא בנסיעה ובכל פעם באיזו תחנה יש אנשים אשר עולים ויורדים ממנו, נכנסים […]

דילוג לתוכן