עוגן

״עוגן״.

איך שלא תסתכלו על זה, על הימים האלו, מגיפת הקורונה בגל הנוכחי מייצרת ימים של חוסר וודאות עבור כולם.
אנחנו לא באמת יודעים מה יהיה ואיך, מתי זה יגמר ואיך זה ישפיע עלינו בעתיד, איך יראו החיים אחר כך ומה יהיה עם הקרובים אלינו.

חוסר הוודאות הזה מתבטא בעיקר בפן הבריאותי והכלכלי, מה כן ומה לא והרבה חשש ושאלות של מה יהיה.
בטוח מצאתם את עצמכם, כמעט כמו כולם, שואלים וחושבים לא אחת את השאלה הזו של מה יהיה.

משתנים רבים במשוואה הזו מוסיפים למורכבות ולפתרונות או האי-פתרונות שמתקבלים והמצב מבלבל רבים.
החיבור הבלתי נגמר שלנו לאמצעי התקשורת ולרשתות החברתיות גורם עוד יותר לבלבול ולתחושת האי נוחות.
אמצעי התקשורת לא באמת יודעים יותר טוב מכל אחד אחר, הם פשוט מנסים לייצר כותרות, רייטינג, כי זה שם המשחק בסוף, מבחינתם.

בתקופה שכזו, בימים שכאלו כדאי למצוא לנו את ״העוגן״ או ״העוגנים״ הקטנים שלנו.
למה אני קורא לזה ״עוגן״ או ״עוגנים״?

כי ממש כמו שעוגן אמיתי מחזיק ומייצב סירה כך גם אצלנו,
״העוגן״ שלנו נותן לנו יציבות ומשהו להיאחז בו, לא לשקוע ולהיסחף.
משרה מן אוירת בטחון שכזו.

ה״עוגן״ האישי שלי מאז ומתמיד זו הריצה, היא תמיד שם, מחכה, מקבלת ללא תנאים ולא שואלת או אומרת, פשוט שם, תמיד.

לפעמים קרובה ולפעמים רחוקה, לפעמים נוקשה ולוהטת עם אספלט שחור ומדרכות אפורות
ולפעמים רכה, חומה וירוקה באיזה שביל עם עצים ושדות מסביב, עם אויר טוב שנושב בפנים ומנקה הכל.

חפשו לכם את ״העוגן״ שלכם, את הדבר האחד הזה שהוא בטוח בחיים שלכם ויהיה שם תמיד עבורכם, ללא תנאים, ישמור וייצב אתכם.
לפעמים, בתקופה שכזו, המצב מבלבל ואנחנו חושבים שאיבדנו את ״העוגן״ הזה, חפשו טוב הוא נמצא שם, תמיד, ״העוגן״ שלכם.

ואם במקרה אתם מתלבטים או סתם לא מוצאים, מוזמנים ליצור איתי קשר ואשמח לסייע בחיפושים.

עוד כתבות

הרשמו לניוזלטר

פעם בחודש, לא מציק בכלל…
המון טיפים וידע.
תירשמו, מקסימום תרוויחו

דילוג לתוכן