לא מאוחר לעשות שינוי

ג׳ורג׳ אליוט אמר שלעולם לא מאוחר מדי להיות מי שאתם רוצים להיות, אף פעם לא מאוחר לעשות שינוי ולכוון לאן שאתם באמת רוצים להגיע.

כולנו לאורך השנים מגיעים למצבים שכאשר אנחנו בוחנים אותם אנחנו לפעמים שואלים את עצמנו איך הגענו ״לכאן״,
-לחיים כאלו, לעבודה הזו, לקריירה הזו, להרגיש תקוע בבית עם הילדים.

ואם אנחנו מביטים אל תוך עצמנו קצת יותר פנימה ומנסים לחשוב איפה חשבנו שנהיה בשלב הזה אנחנו מגלים
שאנחנו בכלל לא בנתיב שחשבנו שנהיה בו, לא פשוט.

בשלב הזה בדרך כלל חווים בלבול, תסכול ואולי אפילו אכזבה מעצמנו ש״ברח״ לנו הזמן, החיים, ואין מה לעשות, אין איך לתקן את המצב.

תמיד אפשר ״לתקן״, תמיד אפשר לעשות את השינוי בחיים ולא תמיד הוא חייב להיות קיצוני, ברוב המקרים הוא משתלב מצוין
עם החיים העכשוויים שלנו והכל שאלה של התאמה, כיוון נכון וגם בחירות וויתורים שאנחנו מוכנים לקבל ולעשות.

אנשים חוששים משינויים.
כן, יודע, אסור להניח הנחות ובכל זאת, זו כמעט עובדה. החשש ממה יהיה, מה יגידו, מה יקרה אם זה לא יצליח(ומה אם זה כן יצליח?)

אף פעם לא מאוחר לעשות שינוי, אבל לעשות אותו נכון, בצורה מכוונת.לצבוע אותו, את השינוי, בצבעים המתאימים,
לצייר את הדרך לשינוי הזה, גם אם היא דרך ארוכה ומפותלת, עליות ומכשולים, אבל הכי חשוב לצייר את המטרה שלנו בצורה הכי ברורה שאנחנו רוצים.

שינוי, לטעמי, צריך לעשות בצורה מתוכננת, מדוייקת, לשקול הרבה דברים וממש ״לפרק״ ולפרט את הדרך שבה אנחנו עומדים לעבור
בדרך אל השינוי הזה.

חושבים שאתם רוצים לעשות שינוי וצריכים ״מורה-דרך״?
מוזמנים ליצור איתי קשר ונצעד יחד, בצעדים קטנים ומדוייקים אל המטרה.

עוד כתבות

לעצור לרגע לפני שממשיכים

אני מוצא את עצמי מדבר(וגם כותב) הרבה על הספר שלי ״כשאני מדבר על ריצה אני מדבר על החיים״ לאחרונה. וזה טבעי. לי לפחות. נשאלתי אתמול

הרשמו לניוזלטר

פעם בחודש, לא מציק בכלל…
המון טיפים וידע.
תירשמו, מקסימום תרוויחו

דילוג לתוכן