ניהול זמן

באחת מפגישות האימון האחרונות שעשיתי, לאחר מספר דקות שאלתי את ע׳ שישבה מולי לגבי המשימות שקיבלה על עצמה בפגישה הקודמת, איך הן היו לה, האם התקדמה איתן ובתגובה היא ענתה ״לא הספקתי״ ו-״לא היה לי זמן״ עם מבט של אכזבה, מעצמה, על הפנים. הרבה פעמים במהלך החיים שלנו, לעתים למשך תקופת זמן ארוכה ולפעמים בנקודות […]

דילוג לתוכן