מהנעשה לאחרונה

בתקופה האחרונה אני מוצא את עצמי מבלה ונהנה כמעט מדי בוקר בכתיבה, עריכה והגהה של הספר החדש שלי שעומד לצאת בקרוב.

אבל, תגידו, כמאמן מנטלי לספורטאים אתה אמור להיפגש עם ספורטאים, לשאול שאלות, לדבר, לתת כלים מקצועיים למצבים שונים, למה בכלל לכתוב ספר ואיך זה קשור?

אני חושב שתפקיד של מאמן מנטלי ובמיוחד אחד שמלווה ספורטאים זה לא רק לעשות פגישות אימוןן, קואצ׳ינג אלא גם לעזור בדרכים נוספות ולנסות ולהגיע לכמה שיותר אנשים, ספורטאים אבל לא רק.

דיוק הכתיבה בספר מאפשר לי לא רק לספר את הסיפור האישי שלי בספורט סיבולת, את המרחקים והכאבים אלא נותן לי עוד דרך להעביר ולחלק מסרים וכלים שיתכן ויסייעו לאנשים נוספים.

אז כמאמן מנטלי לספורטאים אני כן נפגש כרגיל עם הספורטאים שאני מלווה, אבל גם מכין הרבה מידע גם עבור כאלו שיהנו מכלים מנטלים, גם אם הם לא מתאמנים אישיים שלי.

אז הספר בדרך ופוסטים מתפרסמים באופן שוטף בכל הרשתות ולאט לאט מתווספים עוד דברים דוגמת סרטוני הטיפ המנטלי ואל תגלו אבל גם הפודקאסט יעלה בקרוב לאויר ואני בטוח שגם אותו תאהבו, בעיקר כי הוא שונה ואחר.

עוד כתבות

לעצור לרגע לפני שממשיכים

אני מוצא את עצמי מדבר(וגם כותב) הרבה על הספר שלי ״כשאני מדבר על ריצה אני מדבר על החיים״ לאחרונה. וזה טבעי. לי לפחות. נשאלתי אתמול

הרשמו לניוזלטר

פעם בחודש, לא מציק בכלל…
המון טיפים וידע.
תירשמו, מקסימום תרוויחו

דילוג לתוכן