לעבוד קשה, יותר

סבסטיאן קאו וסטיב אובט היו שני רצים שליווי חלק מהילדות שלי, עוד בתקופה שבכלל לא אהבתי לרוץ.השנים היו תחילת שנות השמונים ואם יש אירוע אחד בולט שאני זוכר ממש זו אולימפיאדת מוסקבה, ההיא עם החרם, כאשר שני הרצים הבריטים נלחמו ביניהם על המדליות בריצות למרחקים בינוניים. רק לטובת ההבנה והעניין, כבר כילד, אולימפיאדה הייתה עבורי […]

דילוג לתוכן