לימוד עצמי

קצת לימוד בכל פעם. בשנים האחרונות סיגלתי לעצמי סוג של טקס קבוע עם עצמי, טקס שאני קורא לו זמן איכות ולמידה עם עצמי כאשר במהלך ימות השבוע אני יושב, בדרך כלל בשעה מוקדמת, סביב 5 או 6 בבוקר, פשוט יושב וקורא משהו. הקריאה הזו בדרך כלל היא באחת מאוטוביוגרפיות הספורט שאני קורא, ספרי השראה כאלו […]

דילוג לתוכן