״אתה דורך לי חזק על הרגבים, אתה כבד״ הוא לחש לי.
–
חייכתי לעצמי ולחשתי לו (וגם לי..) ששבילים ואנשים הם למעשה די דומים, הם משתנים.
–
״מה קרה שחזרת?״ הוא שאל אותי ועניתי שלפעמים בחיים צריך להתרחק ממשהו שאוהבים בכדי להתגעגע ולהבין כמה אוהבים.
–
״אתה יודע שאני כמו החיים״ אמר לי ״יש בי הרבה מאד שבילים ופניות, הרבה אפשרויות״ הוא אמר לי כאשר פניתי ימינה ״החיים הם מפת שבילים אחת גדולה שהולכים-רצים בה ובכל פעם אפשר לבחור אחרת״.
–
עצרתי לשנייה לצלם וחשבתי לעצמי שבכל פעם אנחנו עושים בחירות בחיים שמרגישות לנו נכונות לאותו הרגע וכעבור זמן כאשר אנחנו מסתכלים עליהן, על הבחירות, אנחנו יכולים לבדוק אם בחרנו נכון או אם בעיתוי אחר נבחר אחרת.
–
היית קשוח אליי היום לחשתי לו, לא ויתרת לי ולו לרגע.
״זה אתה שלא ויתרת לעצמך״ אמר לי וחייך ״שבת שלום״.
–

"הנסיעה הביתה" – חלון הזמן הקריטי ביותר
הנושא: התמודדות עם רגשות אחרי תחרות/משחק(פוסט שלהורים כדאי לקרוא) המשחק נגמר. הילד נכנס לאוטו, הוא מיוזע, מאוכזב או סתם עייף. זה הרגע שבו אתם, ההורים



