שינוי או ״שינוי״?

שינוי או ״שינוי״.

באחד האימונים לאחרונה פנתה אליי מתאמנת ואמרה שהיא חייבת לעשות שינוי בעבודתה.

שאלתי אותה למה היא חושבת שהיא צריכה שינוי

בתשובתה ציינה כי חושבת שלא מרוויחה כראוי ביחס למה שנותנת, אמרה שלא מעריכים אותה ושהיא שווה יותר.

שאלתי אם היא יודעת במה היא רוצה לעבוד והיא פירטה(פרטים זהים למקום הנוכחי שלה..).

אז מה ההבדל? הקשיתי והיא שתקה, גם אני, נתתי לה לחשוב מעט.

את בעצם רוצה להחליף מקום עבודה אחד במקום עבודה עם שם אחר וזהו למעשה.

שאלתי אם זה השינוי שהיא מחפשת? האם זה באמת שינוי?

פעמים רבות אנחנו מרגישים תקועים או שחוקים במקום מסוים(עבודה או בחיים) ומרגישים שצריך לעשות משהו אבל לא באמת יודעים מה לעשות, לא יודעים ״לשים את האצבע״ על הבעיה.

שלחתי אותה לעשות שיעורי בית.

קחי דף נייר ועפרון, ביקשתי ממנה, ותכתבי איך את רוצה להיות במקום העבודה שלך בעוד שנתיים-שלוש ואילו פרטים הוא צריך לכלול, על מה את לא מוכנה להתפשר בכלל.

שינוי או ״שינוי״?

רוצים גם דחיפה קטנה לעשייה? לתזוזה? לשינוי?

צרו קשר וזה לא חייב להיעשות בריצה.

עוד כתבות

אל תוותרו על החלומות שלכם

מתישהו בסביבות גיל 16(יכול להיות שאני טועה קצת, לא לכעוס) רציתי להיות נהג מירוצים ולא סתם נהג אלא להגיע לפורמולה-1 דווקא. דרך אחד ממגזיני הרכב

הרשמו לניוזלטר

פעם בחודש, לא מציק בכלל…
המון טיפים וידע.
תירשמו, מקסימום תרוויחו

דילוג לתוכן