למי יש אבקת חשמל?

ימים מרגשים עברו עלינו, עליי והאמת שאני עדיין מתקשה לנחות מהחוויה בגמר גביע המדינה והזכייה כמובן ובעיקר מתקשה לתרגם את זה למילים, לפוסט כתוב.

אמרו לי לאחרונה שאני לא כותב הרבה על זה שאני מאמן מנטלי בקבוצת נערות א׳ ברמת-השרון והתשובה שלי הייתה שאנחנו עסוקים בעשייה, בדרך וכמובן שהתוצאות מגיעות בסוף והעונה למעשה עוד לא נגמרה, יש עוד את סדרות ההצלבה שגם אליהן הגענו.

בסוף העונה אכתוב, בטח לעצמי, אולי גם אפרסם משהו, לא מבטיח. 

עיקר המחשבות כרגע הן החזרה לשגרה ולהמשך האתגרים שבדרך

עוד כתבות

לעצור לרגע לפני שממשיכים

אני מוצא את עצמי מדבר(וגם כותב) הרבה על הספר שלי ״כשאני מדבר על ריצה אני מדבר על החיים״ לאחרונה. וזה טבעי. לי לפחות. נשאלתי אתמול

הרשמו לניוזלטר

פעם בחודש, לא מציק בכלל…
המון טיפים וידע.
תירשמו, מקסימום תרוויחו

דילוג לתוכן