בפוסט שהעלתי השבוע באינסטגרם ובפייסבוק שלי כתבתי על כך שלפעמים אנחנו מרגישים תקועים ומתקשים לבטא את עצמנו, מתקשים להוציא החוצה.
פעמים רבות אנשים בכלל וספורטאים בפרט מתקשים גם הם להתבטא בדרך שתביא אותם לתוצאות אליהן הם מכוונים.
ספורטאית או ספורטאית חווים קושי בעיקר עקב לחץ והדבר יבוא לידי ביטוי בכך שלא יבקיעו, יקלעו או אפילו יבצעו פעולות פשוטות דוגמת מסירה לחברה או חבר מהקבוצה.
אימון מנטלי מסייע לתקיעות הזו להשתחרר והשבוע במסגרת שיחה שהיתה לי באחד האימונים בדיוק על הדבר הזה שוחחנו על ביטוי עצמי כדרך לשחרור.
ציירנו תמונה מילולית של מצבים מסויימים על המגרש ומה הפעולה הפשוטה שלהם לביצוע, ירדנו לפרטי-פרטים כמו צבע או ריח הדשא, הבעת פנים ותחושות והכל בכדי לגרום לתחושה המגבילה להשתחרר ולאפשר חופשיות.
פעמים רבות אנחנו לוקחים איתנו את המגבלות במקום לנסות לדבר אותן, לכתוב אותן ולשחרר.
הוצאה החוצה של קושי היא ממש כמו מסירה, כמו יצירה, דרך ביטוי.
בפעם הבאה שאתם מתקשים לבוא לידי ביטוי, שבו וציירו את עצמכם מבצעים, בטאו תחושות ורגשות, השאר יגיע מאליו.
היצירה לא צריכה להיות ברמה של פיקאסו או שייקספיר, היא פשוט צריכה להיות.




